Informació i atenció en matèria d'habitatge

Núm.

15.001

Objectiu fonamental del servei

Assegurar la cobertura territorial del departament de la Generalitat competent en matèria d'habitatge en la prestació de serveis i en la gestió d’ajuts relacionats amb l’habitatge i facilitar la proximitat de les gestions a la ciutadania.

Mediar entre persones propietàries i llogateres per fomentar la disposició d’habitatges destinats al lloguer social.

Prestacions servei

  • Informar i atendre la ciutadania en temes d’habitatge.
     
  • Gestionar activitats i serveis en matèria de qualitat de l'edificació i rehabilitació de l'habitatge i en matèria de programes socials d'habitatge.
     
  • Fer mediació i cessió d'habitatges per a fomentar el lloguer social.
     

Persones destinatàries

  • Qualsevol persona que necessiti realitzar una gestió en matèria d’habitatge o vulgui obtenir informació en matèria d’habitatge, principalment residents al municipi.
     
  • Propietaris que vulguin llogar el seu pis a traves de la Borsa de lloguer i persones que cerquin habitatge en lloguer.

Requisits d'accés

Cap.

Documents a aportar

Depenent dels tràmits que es puguin derivar de la informació i atenció inicials.

Normativa aplicable

Llei 18/2007, de 28 de desembre, del dret a l’habitatge, els decrets i reglaments que la despleguen, i el Pla per al dret a l’habitatge.

Punts de prestació

Oficina Local d'HabitatgePlaça de la Igualtat, 108320 - El MasnouTel. 93 557 17 77 (OFax. 93 557 17 04habitatge@elmasnou.catHorari
Horari d'atenció al públic: matins de dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h; dijous a la tarda, de 16 a 19 h. (A l'agost, l'OAC tanca a les tardes.)

Regidoria responsable

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 19-04-2018 14:57