1. Les parelles que desitgin celebrar el matrimoni civil a l’Ajuntament del Masnou han de presentar la sol·licitud corresponent al registre general, situat a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’edifici municipal de Roger de Flor, i omplir el formulari que se’ls facilitarà.
2. Les cerimònies de matrimoni civil de l’Ajuntament del Masnou se celebraran a la sala capitular els dies i en els horaris següents:
- Durant el mes d’agost no se celebraran casaments.
- Els mesos de gener, febrer, març, abril, octubre, novembre i desembre, l’horari serà el següent:
- Tots els divendres de cada mes, de les 17.30 a les 19.30 hores
- El primer dissabte de cada mes, de les 11 a les 13 hores
- Els mesos de maig, juny, juliol i setembre, l’horari serà el següent:
- Tots els divendres de cada mes, de les 18 a les 20 hores
- El primer i tercer dissabte de cada mes, de les 11 a les 13 hores
3. Les persones interessades s’hauran d’adreçar a l’Alcaldia per reservar dia i hora. La reserva de data i hora es farà per rigorós ordre de sol·licitud.
4. En el moment de presentar la sol·licitud a l’OAC, es comprovarà si estan o no empadronades al municipi, per tal d’aplicar-los la taxa corresponent.
5. És imprescindible per a la celebració del matrimoni civil l’obtenció de l’autorització judicial corresponent.
6. Durant la celebració, els contraents disposaran de dos llocs reservats per aparcar-hi els seus vehicles.
DECRET d'organització dels casaments civils publicat al BOPB.