Normes per a la celebració de cerimònies civils de casament

1. Les parelles que desitgin celebrar el matrimoni civil a l’Ajuntament del Masnou han de presentar la sol·licitud corresponent al registre general, situat a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’edifici municipal de Roger de Flor, i omplir el formulari que se’ls facilitarà.
2. Les cerimònies de matrimoni civil de l’Ajuntament del Masnou se celebraran a la sala capitular els dies i en els horaris següents:

  • Durant el mes d’agost no se celebraran casaments.
  • Els mesos de gener, febrer, març, abril, octubre, novembre i desembre, l’horari serà el següent:
    • Tots els divendres de cada mes, de les 17.30 a les 19.30 hores
    • El primer dissabte de cada mes, de les 11 a les 13 hores
  • Els mesos de maig, juny, juliol i setembre, l’horari serà el següent: 
    • Tots els divendres de cada mes, de les 18 a les 20 hores
    • El primer i tercer dissabte de cada mes, de les 11 a les 13 hores

3. Les persones interessades s’hauran d’adreçar a l’Alcaldia per reservar dia i hora. La reserva de data i hora es farà per rigorós ordre de sol·licitud.

4. En el moment de presentar la sol·licitud a l’OAC, es comprovarà si estan o no empadronades al municipi, per tal d’aplicar-los la taxa corresponent.

5. És imprescindible per a la celebració del matrimoni civil l’obtenció de l’autorització judicial corresponent.

6. Durant la celebració, els contraents disposaran de dos llocs reservats per aparcar-hi els seus vehicles.

DECRET d'organització dels casaments civils publicat al BOPB.

Imatges

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 17-01-2018 19:23