L’atenció serà prioritàriament telemàtica, però les persones que no tinguin mitjans per fer-la així podran rebre atenció presencial, demanant cita prèvia.
Des del 25 de maig, l’Ajuntament del Masnou compta amb un punt d’informació, suport i assistència a les gestions relacionades amb el paquet d’accions de resposta a l’impacte de la COVID-19 que s’han posat en marxa tant des del municipi com des d’altres administracions. L’objectiu d’aquest nou servei és oferir un acompanyament personalitzat a tots els públics afectats (famílies, activitats econòmiques, entitats...) en les gestions que hagin de realitzar.
L’atenció serà prioritàriament telemàtica, però les persones que no tinguin mitjans per fer-la així, podran rebre atenció presencial, demanant cita prèvia. Si necessiteu fer ús d'aquest servei, ompliu el formulari de contacte amb el motiu de la vostra consulta i es posaran en contacte amb vosaltres al més aviat possible.
L’atenció inicial es fa per via telemàtica:
Telèfon: 93 557 17 99
Visites presencials concertades:
Només per a aquelles persones que no la puguin fer en línia.
Horari d'atenció:
De dilluns a dijous, de 9 a 14 h, i els dijous, de 16 a 19 h.