El Ple de novembre se celebra el dijous 16

Última revisió 15-11-2023 12:13
10/11/2023

Es convoca una sessió ordinària del Ple municipal el dijous 16 de novembre, a les 19 hores, a la sala de sessions de l'Ajuntament.

Es retransmetrà a través del canal Yotube de l'Ajuntament del Masnou.

Audiència pública prèvia al Ple

A les 18.30 h tindrà lloc l'audiència pública prèvia al Ple, també de manera presencial i a la sala de sessions de l’Ajuntament.

Les persones que vulguin que l'audiència pública abordi algun assumpte poden sol·licitar-ho per diverses vies. La primera, telemàtica, a través del tràmit específic de la Seu Electrònica. També poden fer-ho presencialment, a l'OAC o a la llista que es posarà a disposició del públic a les 18 h del 16 de novembre, mitja hora abans de l'inici de l'Audiència.

Ordre del dia

La sessió ordinària del Ple del 16 de novembre de 2023 es convoca amb l’ordre del dia següent:

I. Part resolutiva:
1. Aprovació de l'esborrany de l'acta del Ple ordinari del 19 d'octubre de 2023.
2. Informacions de l'Alcaldia.
3. Donar compte del Decret d’Alcaldia amb número 2.938 de data 10 d’octubre de 2023, de modificació de les delegacions de competències de l'Alcaldia a la Junta de Govern Local.
4. Donar compte de l’acord de la Junta de Govern Local de data 26 d’octubre de 2023 d’aprovació del protocol de gestió del sistema de cartes de serveis de l'Ajuntament del Masnou.
5. Donar compte del Decret d'Alcaldia amb número 2.966 de data 18 d'octubre de 2023, d'aprovació de la Memòria anual 2022-2023 del Sistema d'integritat institucional (SII) i Pla de mesures antifrau.
6. Donar compte de l'informe sobre el compliment de l'article 116 ter. de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, sobre la remissió del cost efectiu dels serveis exercici 2022, al Ministeri d'Hisenda i Funció Pública.
7. Donar compte de l'informe d'Intervenció d'avaluació de compliment d'objectius de la LO 2/2012 respecte al seguiment del tercer trimestre del pressupost 2023 amb motiu de la seva remissió al Ministeri d’Hisenda i Funció Pública.
8. Donar compte de l'informe sobre el compliment dels terminis previstos de pagament de les obligacions de l’Ajuntament del Masnou corresponent al tercer trimestre de 2023 i càlcul del període mitjà de pagament.
9. Aprovació del reconeixement extrajudicial de crèdit 3/2023.
10. Aprovació de l'expedient número 19/2023 de modificació de crèdit sota la modalitat de baixa per anul·lacions.
11. Aprovació inicial de l'expedient número 20/2023 de modificació de crèdit en les modalitats de crèdit extraordinari i suplement de crèdit.

12. Aprovació inicial del Pressupost general de l'Ajuntament del Masnou per a l'exercici 2024, bases d'execució i plantilla.
13. Aprovació de la relació de llocs de treball de l'exercici 2024.
14. Aprovació inicial del reglament regulador del teletreball a l'Ajuntament del Masnou.
15. Nomenament de representant municipal de l’Ajuntament del Masnou a la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat.
16. Revisió de preus del contracte de serveis de recollida de residus, neteja viària, passeig Marítim i platges del terme municipal del Masnou (LIC 8/2014) anys 2020, 2021 i 2022.
17. Pròrroga del contracte de serveis de recollida de residus, neteja viària, passeig Marítim i platges del terme municipal del Masnou, LIC 8/2014.
18. Autorització de la pròrroga de la delegació de competències de la Deixalleria de la Mancomunitat Intermunicipal de Serveis d’Alella, el Masnou i Teià a favor del Consell Comarcal del Maresme per l'exercici 2024.
19. Aprovació de la pròrroga de l'encàrrec de gestió amb SUMAR del Servei d'Atenció Domiciliaria (SAD) de l'1 de gener del 2024 al 31 de desembre de 2025.
20. Aprovació de la segona pròrroga del Pla d'Igualtat Municipal 2016-2020 i el document del Pla operatiu 2018- 2022.
21. Aprovar la delegació de competències entre l’Ajuntament del Masnou i el Consell Comarcal del Maresme (CCM) del conveni per la compra agregada d’energia elèctrica i gas natural i l’assessorament tècnic i gestió en matèria d’energia.
22. Incoació de l'expedient de revisió d'ofici de l’acord Ple de l’Ajuntament de data 18 de gener de 2007 en virtut del qual es va resoldre desafectar el bé immoble del domini públic situat en l’avinguda de Joan XXIII, finca registral número 16.223.
23. Proposta d'acord presentada pel Grup Municipal de Junts pel Masnou per desistir sobre l’expropiació del pati del Casino.

II. Part de control:

24. Donar compte dels decrets d'Alcaldia i de les regidories delegades del mes d'octubre de 2023.
25. Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local del mes d'octubre de 2023.
26. Moció presentada pel Grup Municipal del PP en què sol·licita paralitzar el procés d’expropiació del pati del Casino i desistir de la petició d’ocupació de la finca que està sub judice davant del TSJC.
27. Moció presentada pel Grup Municipal del PP per instar el compliment de la Llei de banderes a la sala de plens de l’Ajuntament del Masnou.

28. Moció presentada pel Grup Municipal del PP per proposar un pressupost alternatiu a l’Equip de Govern de l’Ajuntament del Masnou per al 2024.
29. Declaracions institucionals.
30. Precs i preguntes.

Sala de plens. Ajuntament del Masnou.
Sala de plens. Ajuntament del Masnou.