Festa de la Mobilitat 2026

Passaport de la Mobilitat: recorre els municipis i completa el teu Kit de Mobilitat!

Amb motiu del Dia de la Mobilitat, els ajuntaments de Montgat, el Masnou, Premià de Mar i Vilassar de Mar us convidem a gaudir d’una jornada diferent i a descobrir el territori d’una manera sostenible.

Durant el matí, la N-II estarà tancada a la circulació de vehicles de motor, de 8 a 14 h, i es convertirà en un espai per desplaçar-se a peu, en bicicleta i amb altres mitjans de mobilitat sostenible.

Entre les 10 i les 13 h, podreu participar en el Passaport de la Mobilitat, una activitat que us proposa recórrer els municipis, visitar les diferents carpes i anar completant el vostre Kit de Mobilitat.

Com funciona?

1. Recull el teu Passaport de la Mobilitat
Adreça’t a la carpa del teu municipi, on et lliurarem el Passaport de la Mobilitat i hi posarem el primer segell, que indicarà el teu punt d’inici.

2. Posa’t en marxa!
Desplaça’t fins a un o més dels altres municipis participants: Montgat, el Masnou, Premià de Mar i Vilassar de Mar.

3. Visita les carpes i completa el passaport
A cada municipi que visitis podràs segellar el passaport i recollir l’obsequi corresponent per anar completant el teu Kit de Mobilitat.

4. Torna al teu municipi d’origen
Per recollir l’obsequi del municipi on has començat, hauràs d’haver visitat com a mínim un altre municipi i tenir-ne el segell al passaport.

I si vols completar tot el repte, visita els quatre municipis i aconsegueix els quatre obsequis del Kit de Mobilitat!

Important: cada municipi lliurarà un únic obsequi per passaport, fins a esgotar existències.

Activitats durant el recorregut

A més del Passaport de la Mobilitat, entre les 10 i les 13 h, durant el recorregut trobareu diferents activitats i propostes relacionades amb la mobilitat sostenible

Aprofiteu el recorregut per descobrir-les, participar-hi i gaudir d’una N-II transformada en un espai per a les persones.

[PROGRAMACIÓ DEL MUNICIPI]

[Cada ajuntament incorporarà en aquest espai les activitats programades al seu municipi, amb la informació corresponent: activitat, ubicació, horari, públic destinatari, etc.]

Horaris

Tancament de l’N-II als vehicles de motor: de 8 a 14 h
Passaport de la Mobilitat i activitats: de 10 a 13 h

Agafa el teu passaport, tria com et vols moure i vine a gaudir d’una N-II diferent.

Camina, pedala, mou-te i descobreix els municipis!

Durant el matí del 20 de setembre comptarem amb diferents activitats infantils en el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat.

Per celebrar el Dia sense Cotxes es tallarà l'N-II per convertir-la en una zona de vianants amb carril per a bicicletes que us permetrà desplaçar-vos pel municipi. 

Les diferents activitats previstes són:

  • Circuit inflable  
  • Taller de manualitats
  • Taller Inspecció Tècnica de Bicicletes
  • Guingueta “Segella el teu passaport”

 

La Setmana Europea de la Mobilitat és del 16 al 22 de setembre de 2026. 

 

20/09/2026
Hora inici 09:00
Tall de la N-II al Masnou
Gratuït
Durada : 4 hores
Ho organitza : Ajuntament del Masnou
Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 08-09-2026 15:25