Els canvis no afecten la dotació econòmica total de la campanya, que sortejarà 10.000 euros repartits en 75 vals de 100 o 200 euros que es podran gastar al comerç local.
La participació durant el primer mes de vigència de la campanya “Queda’t al Masnou” ha estat més baixa del que es preveia. És el primer any que la campanya s’ha avançat dos mesos. Tradicionalment, s’ha dut a terme i amb molt bona acollida només durant el mes de desembre, amb motiu del Nadal. Una de les raons que poden haver ocasionat la baixa participació poden ser les restriccions per fer front a la COVID-19 que s'han anat implementant durant el mes d'octubre, especialment les que afecten els establiments de restauració i estètica.
A fi de potenciar la participació a la campanya, s’ha decidit suspendre el sorteig corresponent al mes d’octubre i unificar-lo amb el de novembre, en què hi haurà 50 butlletes premiades (25 de cada mes). Aquest canvi no afecta la dotació econòmica total de la campanya, que sortejarà 10.000 euros repartits en 75 vals de 100 o 200 euros que es podran gastar al comerç local.
Els canvis es recullen a les noves bases de la convocatòria i, principalment, són aquests:
Tota la informació detallada dels canvis la trobareu en aquest enllaç.