Nou canal d'atenció ciutadana al WhatsApp

Última revisió 08-09-2021 08:38
06/09/2021

Per activar-lo, només cal enviar un missatge amb la paraula “Hola” al número 673 638 003.

L’Ajuntament del Masnou obre un nou canal d’atenció ciutadana a través de WhatsApp, per tal que la ciutadania pugui fer consultes de forma àgil i còmoda i tingui un nou accés directe a informació de servei públic.

Per tal d’activar aquest nou canal, només cal enviar un missatge de WhatsApp amb la paraula “Hola” al número 673 638 003. Un cop fet això, la persona usuària rep un missatge per tal que conegui la normativa europea de protecció de dades personals i que decideixi si vol continuar utilitzant el servei. Si la resposta és afirmativa, rebrà el menú principal del nou canal.

Entre les opcions que es poden escollir es troba la possibilitat de demanar cita prèvia a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) i altres serveis. L’eina és interactiva, perquè també es poden fer consultes a l’OAC -les respostes es rebran dins l'horari habitual de funcionament del servei-, accedir a tots els tràmits i gestions municipals, avisar d’incidències, fer queixes i suggeriments... Cadascuna de les opcions del menú principal permet fer diferents accions i accedir a nous continguts. Per exemple, si s’escull l’opció “Informació municipal”, el canal facilita diversos enllaços: ofertes d’ocupació, farmàcies de guàrdia, adreces i telèfons, notícies, agenda... En un altre apartat, el de “Tràmits i gestions”, s’accedeix a enllaços específics per comprar entrades, demanar el servei de recollida d’andròmines o sol·licitar un certificat digital, entre d'altres.

A més a més, les persones que activin el canal rebran alertes a través del WhatsApp, sempre d’informació de servei, especialment per situacions d’emergència o per afectacions rellevants en subministraments bàsics, en la mobilitat o altres qüestions i situacions que requereixin la màxima difusió.

Aquest nou canal se suma a la resta de portes d’entrada que faciliten la relació entre la ciutadania i l’Ajuntament. Té l’objectiu de complementar-les, tot oferint una nova via d’atenció ciutadana directa, fàcil i còmoda. S’afegeix, per tant, a l’atenció presencial i telefònica de l’OAC (93 557 17 77).

Nou canal de Whatsapp. Cartell.
Nou canal de Whatsapp. Cartell.