Enllaç a l'enquesta

 

">

L'OAC posa en marxa una enquesta per conèixer l'opinió de les persones usuàries i millorar la qualitat del servei

Última revisió 20-05-2025 13:44
20/05/2025

Enllaç a l'enquesta

 

Del 20 al 30 de maig, l’Ajuntament del Masnou anima la ciutadania a participar en una enquesta de valoració de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC). Aquesta acció s’emmarca en el compromís de qualitat i millora contínua dels serveis municipals i, en concret, en el desplegament de la Carta de Serveis de l’OAC.

L’enquesta, que es pot respondre de forma presencial a les oficines municipals o en línia a través d’aquest enllaç, demana només dos minuts del temps de les persones usuàries i permet valorar diversos aspectes de l’atenció rebuda: condicions de l’espai, adequació dels horaris, claredat de la informació, actitud del personal, canals de comunicació i grau de satisfacció general. També es recullen dades demogràfiques i de residència, que ajudaran a analitzar amb més precisió l’abast i l’efectivitat del servei.

A més, s’ofereix la possibilitat de proposar nous canals de comunicació, com videotrucades o Telegram, i de compartir comentaris oberts per millorar el servei. Tot plegat amb l’objectiu de seguir adaptant l’OAC a les necessitats reals de la població.

Una oficina propera i accessible

L’OAC continua sent una peça clau en la relació entre el consistori i la ciutadania. L’any 2024, el servei va gestionar:

  • 20.745 visites presencials, amb 39.000 tramitacions ateses.
  • 13.685 trucades telefòniques.
  • 654 consultes a través de WhatsApp (i més de 5.000 usuaris connectats al canal)
  • 25.214 tràmits registrats per via telemàtica.

Els canals d’atenció disponibles són:

  • Presencialment, a la plaça de la Igualtat, 1.
  • Per telèfon, al 93 557 17 77.
  • Via WhatsApp, al 673 638 003.
  • En línia, a través de la seu electrònica.

L’Ajuntament convida totes les persones que han utilitzat el servei a compartir la seva experiència i ajudar a construir una OAC més eficaç, propera i ajustada a les seves expectatives. La participació és totalment confidencial i les dades recollides es faran servir exclusivament per a la millora del servei.

Per a més informació, podeu consultar la memòria anual de l’OAC i l’informe de queixes, suggeriments i propostes.