">
Del 20 al 30 de maig, l’Ajuntament del Masnou anima la ciutadania a participar en una enquesta de valoració de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC). Aquesta acció s’emmarca en el compromís de qualitat i millora contínua dels serveis municipals i, en concret, en el desplegament de la Carta de Serveis de l’OAC.
L’enquesta, que es pot respondre de forma presencial a les oficines municipals o en línia a través d’aquest enllaç, demana només dos minuts del temps de les persones usuàries i permet valorar diversos aspectes de l’atenció rebuda: condicions de l’espai, adequació dels horaris, claredat de la informació, actitud del personal, canals de comunicació i grau de satisfacció general. També es recullen dades demogràfiques i de residència, que ajudaran a analitzar amb més precisió l’abast i l’efectivitat del servei.
A més, s’ofereix la possibilitat de proposar nous canals de comunicació, com videotrucades o Telegram, i de compartir comentaris oberts per millorar el servei. Tot plegat amb l’objectiu de seguir adaptant l’OAC a les necessitats reals de la població.
L’OAC continua sent una peça clau en la relació entre el consistori i la ciutadania. L’any 2024, el servei va gestionar:
Els canals d’atenció disponibles són:
L’Ajuntament convida totes les persones que han utilitzat el servei a compartir la seva experiència i ajudar a construir una OAC més eficaç, propera i ajustada a les seves expectatives. La participació és totalment confidencial i les dades recollides es faran servir exclusivament per a la millora del servei.
Per a més informació, podeu consultar la memòria anual de l’OAC i l’informe de queixes, suggeriments i propostes.