El Ple de novembre se celebra el dijous 20

Última revisió 14-11-2025 11:23
14/11/2025

Es convoca una sessió ordinària del Ple municipal el dijous 20 de novembre, a les 19 hores, a la sala de sessions de l'Ajuntament.

Es retransmetrà a través del canal de Yotube de l'Ajuntament del Masnou i serà enregistrat.

Audiència pública prèvia al Ple

A les 18.30 h tindrà lloc l'audiència pública prèvia al Ple, també de manera presencial i a la sala de sessions de l’Ajuntament.

Les persones que vulguin que l'audiència pública abordi algun assumpte poden sol·licitar-ho per diverses vies. La primera, telemàtica, a través del tràmit específic de la Seu Electrònica. També poden fer-ho presencialment, a l'OAC o a la llista que es posarà a disposició del públic a les 18 h del 20 de novembre, mitja hora abans de l'inici de l'Audiència.

Ordre del dia

I. Part resolutiva

1. Aprovació de l'esborrany de l'acta del Ple ordinari del dia 16 d'octubre de 2025.
2. Informacions de l'Alcaldia.
3. Donar compte del compliment de l'article 116 ter de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local, sobre la remissió del cost efectiu dels serveis exercici 2024, al Ministeri d'Hisenda i Funció Pública.
4. Donar compte informe d'Intervenció d'avaluació de compliment d'objectius de la LO 2/2012 respecte al seguiment del tercer trimestre del pressupost 2025 amb motiu de la seva remissió al Ministeri d’Hisenda.
5. Donar compte de l'informe sobre el compliment dels terminis previstos de pagament de les obligacions de l’Ajuntament del Masnou corresponent al tercer trimestre de 2025 i càlcul del període mig de pagament.
6. Aprovació del reconeixement extrajudicial de factures REC relació 8/2025.
7. Aprovació de la compensació per la cessió d'espais esportius de l'IES Mediterrània, entre els mesos de gener de 2023 i juliol de 2025.
8. Abonament de les guàrdies voluntàries dels mesos d'agost i setembre de 2025.
9. Aprovació inicial del pressupost general de l'Ajuntament del Masnou per l'exercici 2026, bases d'execució i plantilla.
10. Aprovació de la relació de llocs de treball 2026.
11. Compatibilitat de l'empleat 819.
12. Autorització del conveni de delegació de competències de la Mancomunitat Intermunicipal de Serveis d’Alella, El Masnou i Teià a favor del Consell Comarcal del Maresme per a la prestació del servei en matèria de gestió de la deixalleria mancomunada.
13. Modificació del nomenament de representant municipal del Grup Municipal del PSC al Consell Municipal de Promoció Econòmica.
14. Aprovació inicial del Document Únic de Protecció Civil Municipal (DUPROCIM).
15. Aprovació inicial del Pla local per a l'abordatge del sensellarisme al Masnou.
16. Aprovació de la rectificació de l'error de material de les Bases reguladores específiques per a la concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva per al manteniment de l'habitatge habitual.
17. Ratificació del Decret d'Alcaldia núm. 2025LLDA003513, de data 14 d'octubre de 2025, pel qual s'aprova l'ampliació del termini per executar les obres de renovació de la xarxa d'abastament d'aigua en baixa per fer front a la sequera a càrrec de la Sociedad General de Aguas de Barcelona, SAU.
18. Aprovació inicial de la imposició i ordenació de contribucions especials per obres d'urbanització del c. Pau Estapé Maristany costat Barcelona - Can Montals Nord.
19. Aprovació provisional del Pla Especial de patrimoni de l’edifici situat en el carrer de Barcelona, núm. 17.

II. Part de control

20. Donar compte dels decrets d'Alcaldia i de les regidories delegades del mes d'octubre de 2025.
21. Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local del mes d'octubre de 2025.
22. Moció presentada pel Grup Municipal de FEM Masnou per l'adhesió a la Xarxa de Municipis per l'Economia Social i Solidària i el foment de l'ESS.
23. Precs i preguntes.
24. Declaracions institucionals.

Sala de plens. Ajuntament del Masnou.
Sala de plens. Ajuntament del Masnou.