El Ple de març se celebra el dijous 20

Última revisió 14-03-2025 13:25
14/03/2025

Es convoca una sessió ordinària del Ple municipal el dijous 20 de març, a les 19 hores, a la sala de sessions de l'Ajuntament.

Es retransmetrà a través del canal de Yotube de l'Ajuntament del Masnou.

Audiència pública prèvia al Ple

A les 18.30 h tindrà lloc l'audiència pública prèvia al Ple, també de manera presencial i a la sala de sessions de l’Ajuntament.

Les persones que vulguin que l'audiència pública abordi algun assumpte poden sol·licitar-ho per diverses vies. La primera, telemàtica, a través del tràmit específic de la Seu Electrònica. També poden fer-ho presencialment, a l'OAC o a la llista que es posarà a disposició del públic a les 18 h del 20 de març, mitja hora abans de l'inici de l'Audiència.

Ordre del dia

I. Part resolutiva
1. Aprovació de l'esborrany de l'acta del Ple ordinari del 20 de febrer de 2025.
2. Informacions de l'Alcaldia.
3. Donar compte dels decrets d'Alcaldia d'organització de les àrees de govern municipal i de delegació de competències als regidors i regidores, i nomenament del president i presidentes de les comissions informatives.
4. Donar compte del decret d'alcaldia amb número 601 de data 21 de febrer de 2025, d'aprovació del Pla de contractació 2025-2027.
5. Donar compte del Decret d'Alcaldia amb número 662 de data 26 de febrer de 2025, d'aprovació de la liquidació pressupostària exercici 2024 i de l’informe sobre l’avaluació de l’estabilitat pressupostària en la liquidació.
6. Donar compte de l'informe anual emès per la Intervenció general de l'Ajuntament del Masnou relatiu a les resolucions adoptades pel president/alcalde de l'entitat local contràries a les obligacions efectuades o, si s'escau, a l'opinió de la Intervenció general de la Generalitat de Catalunya, les principals anomalies en matèria d'ingressos, els informes d'omissió de la funció interventora i els resultats del control dels comptes a justificar i de les bestretes de caixa fixa de l'exercici 2024.
7. Donar compte dels informes de control financer definitius i de cadascuna de les auditories (PACF 2024), per donar compliment als articles 36 del RCIL.
8. Donar compte de l'informe resum dels resultats del control intern de l'exercici 2024.
9. Aprovació del compte justificatiu de 2024 i de la dotació econòmica pel 2025 del Grup Municipal FEM Masnou.
10. Aprovació del reconeixement extrajudicial de factures relació 2/2025.
11. Modificació de la relació de llocs en règim de dedicacions.
12. Modificació puntual de l'annex II de l'acord condicions laborals del empleats i empleades públiques de l'Ajuntament del Masnou.
13. Compatibilitat de l'empleada 255.
14. Rectificació de l'inventari general de béns i drets de l’Ajuntament del Masnou a 31 de desembre de 2024.

15. Nomenament de representant municipal al Consell Municipal de Patrimoni Cultural.
16. Aprovació inicial de les "Conclusions i proposta a Ple del grup de treball per l’accessibilitat visual i sensorial".
17. Rectificació de l'errada material detectada en el text refós de la Modificació Puntual del Pla General d'Ordenació Urbana del Masnou en relació amb els usos compatibles en la zona industrial, clau 14a, a l’entorn de la plaça Nova de les Dones del Tèxtil.

II. Part de control
18. Donar compte dels decrets d'Alcaldia i de les regidories delegades del mes de febrer de 2025.
19. Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local del mes de febrer de 2025.
20. Moció presentada pel Grup Municipal de Junts pel Masnou per la defensa del català i de suport al manifest "Català per tothom".
21. Moció presentada pel Grup Municipal de Fem Masnou en favor d’un desenvolupament urbanístic sostenible.
22. Precs i preguntes.
23. Declaracions institucionals.

Sala de plens. Ajuntament del Masnou.
Sala de plens. Ajuntament del Masnou.