Es convoca una sessió ordinària del Ple municipal el dijous 18 de desembre, a les 19 hores, a la sala de sessions de l'Ajuntament.
Es retransmetrà en directe a través del canal de Yotube de l'Ajuntament del Masnou i serà enregistrat.
A les 18.30 h tindrà lloc l'audiència pública prèvia al Ple, també de manera presencial i a la sala de sessions de l’Ajuntament.
Les persones que vulguin que l'audiència pública abordi algun assumpte poden sol·licitar-ho per diverses vies. La primera, telemàtica, a través del tràmit específic de la Seu Electrònica. També poden fer-ho presencialment, a l'OAC o a la llista que es posarà a disposició del públic a les 18 h del 18 de desembre, mitja hora abans de l'inici de l'Audiència.
I. Part resolutiva
1. Aprovació de l'esborrany de l'acta del Ple ordinari del 20 de novembre de 2025.
2. Informacions de l'Alcaldia.
3. Donar compte del Decret d'Alcaldia amb número 4.175 de data 26 de novembre de 2025, de nomenament d’un representant del Consell de la Vila a la Comissió Ètica de l’Ajuntament del Masnou.
4. Aprovació del reconeixement extrajudicial de factures REC 9/2025.
5. Aprovar la delegació a favor de la Diputació de Barcelona de la competència de selecció per constituir una borsa supramunicipal de treball per cobrir necessitats temporals de personal, en la categoria de Tècnic/a d’Educació Infantil pel sistema d’oposició.
6. Aprovació del calendari de sessions ordinàries del Ple i de les comissions informatives per l’any 2026.
7. Aportació econòmica al projecte de l’Escuracassoles 2024.
8. Aprovació inicial de l'Ordenança general de subvencions de l'Ajuntament del Masnou.
9. Aprovació inicial de les bases reguladores específiques per a la concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva per activitats que fomentin l’esport, l’acció social i comunitària i l’acció cultural i educativa.
10. Aprovació inicial de les bases específiques reguladores de les subvencions per a la igualtat d’oportunitats de la infància i l’adolescència a atorgar pel procediment de concurrència competitiva de l’Ajuntament del Masnou.
11. Aprovació inicial de les bases específiques que han de regir la concessió de subvencions a famílies amb infants escolaritzats a les llars d’infants privades del Masnou autoritzades per la Generalitat de Catalunya.
12. Aprovació inicial de les bases reguladores específiques per a l’atorgament de subvencions destinades a l’arranjament d’habitatges per afavorir l’accessibilitat i millorar la qualitat de vida de les persones dins el seu domicili.
13. Aprovació inicial de les bases reguladores específiques per a la concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva per a la beca de recerca local del Masnou.
14. Aprovació inicial de les bases reguladores dels premis literaris Goleta i Bergantí de l'Ajuntament del Masnou.
15. Aprovació inicial del Pla Local de Foment de la Lectura del Masnou 2025-2028.
16. Aprovació provisional del Pla especial de protecció de la Torre Josep Martí, situada a la plaça Catalunya, 12-13.
17. Rectificació de l’errada material existent en l’acord del Ple de data 20 de novembre de 2025, relatiu a l’aprovació provisional de la modificació del Pla especial de Protecció del patrimoni de l’edifici situat al carrer de Barcelona, 17.
18. Conveni entre l’Administració de la Generalitat de Catalunya mitjançant el Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, l’Autoritat del Transport Metropolità, l’Ajuntament del Masnou i l’Empresa Casas, SAU per a la millora de les comunicacions mitjançant els serveis regulars de transport públic de viatgers urbà i interurbà al Masnou, exercici 2026.
19. Proposta d’acord presentada pel Grup Municipal de FEM Masnou sobre la creació d’una Comissió Informativa de caràcter específic per a l’Anàlisi de la Política de Personal.
II. Part de control
20. Donar compte dels decrets d'Alcaldia i de les regidories delegades del mes de novembre de 2025.
21. Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local del mes de novembre de 2025.
22. Precs i preguntes.
23. Declaracions institucionals.