Tallers de conversa i intercanvi lingüístic Aprenem

Als tallers d'intercanvi lingüístic Aprenem hi aprenem a parlar una llengua, i, a canvi oferim ensenyar-ne una altra. Fem conversa en anglès, francès, català i castellà, i, segons la disponibilitat, italià i alemany.

Als tallers d'intercanvi lingüístic Aprenem fem conversa en anglès, francès, català i castellà, i alemany i italià quan tenim persones disposades a fer l'intercanvi.

Aprenem llegint i parlant en grups reduïts de conversa. Participar-hi és gratuït i les inscripcions són obertes. No fem gramàtica ni donem títols. Es tracta de practicar una llengua que hem après, però no hem pogut practicar. La persona que porta el taller envia un text o activitat per tal que els alumnes s'ho preparin i la classe sigui més profitosa.

02/10/2024
Fins el 09/10/2025
93 555 81 67
Gratuït
Durada : Cada dimecres de 17 a 20 h. Cada taller dura una hora.
Ho organitza : Col·lectiu Aprenem El Masnou
Tipus d'acte : Cursos
Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 13-12-2024 11:31