Història recent de Catalunya a través del Masnou

En aquesta píndola formativa d'Aprendre per aprendre ens endinsarem en els darrers dos-cents anys de la història del nostre país i del Masnou.

APRENDRE PER APRENDRE: Història recent de Catalunya a través del Masnou

En aquesta píndola formativa ens endinsarem en els darrers dos-cents anys de la història del nostre país i del Masnou. Repassarem els diferents factors socioeconòmics i culturals (indians, industrialització, modernisme, migracions, etc.) que han configurat la nostra vila des del seu naixement fins a l’actualitat.

LLOC: Aula 5 del CFPAM, (a la 1a planta de l’Edifici Centre)

DATA D’INICI: 14 de febrer

FINALITZA: 20 de juny

HORARI: Els divendres, de 15.50 a 17.20 h

A CÀRREC DE: Marta Roig Lerones, llicenciada en Història de l’Art i en col·laboració amb el Centre de Formació de Persones Adultes del Masnou

 

El Centre de Formació de Persones Adultes del Masnou (CFPAM) té una oferta formativa molt interessant, que inclou, entre d’altres, noves tecnologies i idiomes. Està situat al carrer d’Itàlia, 50, 1a planta (Edifici Centre). Per contactar-hi: 93 557 17 60 / 93 557 18 82 (en horari de 15 a 21 h) o cfpam@elmasnou.cat.

*Aquesta és una activitat dins l'agenda sènior d'activitats (per a persones majors de 65 anys), i requereix d'inscripció prèvia. Consulteu l'agenda sènior d'activitats per a més informació en relació a les inscripcions.

14/02/2025
Hora inici 15:50
Fins el 20/06/2025
Aula 5 del CFPAM (1era planta de l'Edifici Centre).
Gratuït
Durada : 1,5 h
Ho organitza : Ajuntament del Masnou - Regidoria de Gent Gran i CFPAM
Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 10-03-2025 09:33