Projectes corresponsals 2009

Sortida de corresponsals. Seu d'Urgell. 18 i 19 d'abril

El grup de corresponsals de Ca n'Humet (format per representants dels cursos de secundària dels centres educatius del Masnou), una iniciativa liderada des de la Regidoria de Joventut, va protagonitzar una nova sortida, els dies 18 i 19 d'abril, a la Seu d'Urgell. Per la bona feina feta durant l'any, l'Ajuntament obsequia els nois i noies corresponsals amb dues sortides l'any.

corr

Aquesta és la crònica de la sortida que ens han fet arribar:

“Un any més, els corresponsals del Punt d'Informació Juvenil Ca n'Humet vam gaudir de la nostra recompensa per la feina feta. Però aquest cop, per primera vegada, vam marxar tot un cap de setmana. En total érem 27 nois i noies de 13 a 17 anys, acompanyats per la Teia Àlvarez, dinamitzadora; la Marta Vilà, monitora de suport, i la Georgina Noy, informadora juvenil de Ca n'Humet.

Vam marxar el dissabte 18 d'abril en direcció a la Seu d'Urgell i ens vam instal·lar a l'alberg juvenil La Valira. Un cop allà, vam dinar tot prenent el sol. Després, vam anar fins a Sant Julià de Lòria, Andorra, al parc d'aventura Naturlàndia, a la Rabassa, a fer un seguit d'activitats relacionades amb la natura, l'oci i l'esport. Una nova manera de conèixer la natura des de l'interior.

Però el temps ens va jugar una mala passada. Un cop a Naturlàndia, i quan ja estàvem dividits en grups i començant a fer les diferents activitats, va començar a nevar i només vam poder gaudir del tir amb arc, tot i que vam fer molt bones fotos amb el paisatge nevat. També vam tenir temps per fer petites compres.

En arribar a l'alberg, ja ens esperava el sopar i un televisor per poder veure el partit de futbol Getafe-Barça. Després de sopar, vam anar a fer un tomb per la Seu i vam acabar de passar la nit en un pub musical, on vam poder fer unes partides de futbolí i, els més atrevits, es van fer amb la pista de ball. L'endemà, ben aviat i després d'haver esmorzat, ja tornàvem a pujar cap a Naturlàndia per acabar de realitzar les activitats del dia anterior. Havent dinat, ens posàvem en marxa per tornar cap al Masnou.

Van ser quatre hores de camí i vam arribar sobre les vuit del vespre, força cansats, però molt contents i amb ganes de tornar a marxar tots junts!”