Des d’aquest dijous, 12 de març, ja es pot demanar, en línia, cita prèvia a dos serveis municipals: l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) i el Servei Municipal de Consum (OMIC). Aquesta opció permetrà evitar cues innecessàries a la ciutadania i, alhora, escollir el dia i hora que més convingui a cadascú.
La novetat s’emmarca dins del projecte de millora de l’atenció ciutadana que va iniciar l’Ajuntament l’any 2018, a partir de l’estudi realitzat per la Diputació de Barcelona conjuntament amb responsables i personal tècnic municipal. El projecte, que es preveu que estigui totalment implementat l’any 2023, proposa, entre d’altres, millores en els horaris i canals d’atenció.
Els dos serveis per als quals es pot demanar la cita prèvia són:
Alhora, s'està treballant per implementar la cita prèvia a altres serveis de l’Ajuntament, com als serveis tècnics d'Urbanisme, al Servei Local d’Ocupació (SLO) o al d’emprenedoria.
Podeu demanar la cita prèvia clicant aquí