Enllestides les accions de millora de l'Oficina d'Atenció Ciutadana

Última revisió 01-10-2021 11:43
29/09/2021

Les actuacions executades en aquest equipament públic permetran millorar els serveis d'atenció ciutadana i de serveis socials

L'Ajuntament del Masnou ha realitzat una sèrie d'accions de millora de l'equipament públic on s'ubica l'Oficina d'Atenció Ciutadana, al carrer de Roger de Flor. Aquestes accions, que van començar a principis del mes de juliol, han consistit en una redistribució de l'edifici, la creació de nous despatxos, la instal·lació d'un nou sistema de climatització, a més de la renovació de les lluminàries i l'adquisició de nou mobiliari, de manera que ara tota l'activitat d'atenció ciutadana es concentra a la planta baixa.

Aquesta remodelació ha estat possible pel trasllat dels departaments d'Intervenció, Rendes i Tresoreria, que ara estan ubicats a la planta baixa de l'edifici del Casinet.

Els diversos espais que s'han introduït a l'equipament públic permetran que des de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) es millori el servei d'atenció i els processos de gestions interns, a més de dotar de més privadesa les persones usuàries. D'aquestes estances, se n'han destinades dues per a la consulta no presencial, una de les quals és per a l'atenció telemàtica i l'altra, per a la telefònica.

També s'ha dissenyat una secció d'autoconsulta, que s'està acabant d'adequar, i que servirà per donar un suport bàsic en la gestió a les persones que no tenen accés a Internet.

L'entrada i la recepció també han patit modificacions. El nou espai d'acollida i registre compta amb un aparador únic amb l'atenció directa per a tràmits i gestions amb l'OAC i s'ha adequat una nova zona de rebuda a la ciutadania.

De la mateixa manera, aquesta reformulació afectarà, de manera positiva, l'atenció de serveis socials. Amb l'ampliació i creació de nous despatxos es permetrà una intervenció més directa i personalitzada i es dota el Servei d'Informació i Atenció a la Dona (SIAD) d'espais reservats per oferir els seus serveis.

Aquestes modificacions també han fet que altres serveis, com el d'Habitatge, l'Oficina Municipal d'Escolarització (OME), Salut Pública i el Servei d'Atenció LGTBI (SAI), puguin ampliar, a través de la reserva de cita prèvia, el seu àmbit d'actuació i fer ús dels nous despatxos.