Consulta i reclamacions de les llistes electorals per a les eleccions al Parlament de Catalunya

Última revisió 07-09-2018 14:18
07/11/2017

Amb motiu de les properes eleccions al Parlament de Catalunya, que tindran lloc el dia 21 de desembre de 2017, les llistes electorals d'aquest municipi poden ser consultades i, si escau, s'hi podran presentar reclamacions, del 3 al 10 de novembre, ambdós inclosos. En aquestes llistes hi ha les persones amb dret de vot empadronades al Masnou fins al dia 1 d’agost de 2017.

Calendari

  • Del 3 al 10 de novembre: consulta de les llistes i reclamacions, que l’Oficina del Cens resoldrà en 3 dies.
  • 14 de novembre: exposició de les rectificacions al cens.
  • Del 24 de novembre al 2 de desembre: l’Oficina del Cens enviarà als electors la targeta censal amb el districte, la secció i la mesa en què han de votar, i els informarà de les modificacions que s’hi hagin produït.

Servei d’atenció al públic de l’Oficina del Cens durant el període electoral

Telèfon: 901 101 900

Horari: de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores. El dia 21 de desembre (votació), l’horari serà de 8 a 20 hores, ininterrompudament.

Vot per correu d’electors residents a Espanya

Calendari

  • Del 28 d’octubre a l’11 de desembre: sol·licitud del vot per correu a les oficines de Correus.
  • De l'1 a 14 de desembre: l’Oficina del Cens enviarà la documentació per al vot per correu.
  • Del 2 al 17 de desembre: els electors enviaran el vot per correu, des de la recepció de la documentació i fins al tercer dia previ a l’elecció.


Informació relacionada:

L’idCAT permet consultar on s'ha d’anar a votar el 21 de desembre