El Govern estatal ha aprovat una nova normativa per la qual, del maig al setembre d’enguany, les empreses comercialitzadores d’electricitat duran a terme una regularització del preu cobrat per la llum en les factures del període comprès entre l’abril de 2014 i el desembre de 2016:
En relació amb la comercialització a domicili dels serveis bàsics, és a dir, quan rebeu visites de persones que manifesten que representen les companyies (Endesa, Gas Natural, etc.), hem detectat que sovint donen informacions que no s’ajusten a la realitat per obtenir les vostres dades i el vostre consentiment per fer canvis en la contractació o en la companyia comercialitzadora. No atengueu aquestes visites, no faciliteu documentació (factures, rebuts, dades bancàries..) i no signeu res, tret que estigueu convençuts de l’oferta que us fan i els canvis que comporta.
Recordeu que teniu l’Oficina Municipal d’Informació de Consum al vostre servei. Allà us informaran de temes de consum i gestionaran les vostres reclamacions, queixes o denúncies.
Carrer de Roger de Flor, 23
Telèfon: 93 557 18 00