Taller: Com comunicar a les xarxes socials: Facebook i Instagram

En aquest taller s'explicarà com treure rendiment de les xarxes socials, concretament, des de l'òptica del comerç.

Dins del programa "Impuls producte no quotidià i consolidació de la digitalització dels negocis", impulsat per la Regidoria de Promoció Econòmica, s'organitza aquest taller, que es realitzarà en dues sessions de dues hores els dies 14 i 21 de novembre. Hi ha un seguit d'elements que cal tenir en compte a l'hora de dissenyar una campanya a les xarxes. Què s'ha de dir? Quan, com i a qui ens hem d'adreçar? A banda, hi ha diverses maneres de fer una comunicació efectiva en el món 2.0. Però s'ha de saber fer i cal conèixer els principals canals per arribar al públic objectiu.

Objectius: Conèixer les principals xarxes i instruments de comunicació en línia. Saber segmentar el públic objectiu i dissenyar una campanya efectiva. Entendre la casuística de les diferents xarxes. Aprendre com redactar un missatge efectiu. 

Continguts: Facebook i Instagram per a comerços.

14/11/2018
Hora inici 14:30
93 540 43 32
Gratuït
Durada : 2h/sessió
Ho organitza : Regidoria de Promoció Econòmica
Tipus d'acte : Cursos,
Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 29-10-2018 09:11