Nou Punt COVID-19 de suport als tràmits administratius amb l'atenció primària

Última revisió 20-11-2020 08:43
19/11/2020

Vol ser l’enllaç entre la ciutadania i els centres d’atenció primària (CAP) del municipi

Hi ha previst que el proper 23 de novembre s’obri un nou Punt COVID-19, adreçat a totes aquelles persones que hagin de fer tràmits administratius (no mèdics) amb els dos centres d’atenció primària (CAP) del municipi. Així ho ha aprovat, d’urgència, la Junta de Govern Local de 19 de novembre.

Aquest nou servei pretén donar suport en gestions com la renovació d’una recepta o contactar amb el metge o metgessa de referència. A més de ser un enllaç entre la ciutadania i l’atenció primària, es volen evitar desplaçaments innecessaris, sobretot de la gent gran, que és el col·lectiu que pot tenir més problemes amb els tràmits telemàtics i l’ús del sistema sanitari en línia.

S’ubicarà, inicialment durant tres mesos, a Els Vienesos (c. de la Segarra, 12), de dilluns a divendres, en horari de 9 a 14 h. Per evitar aglomeracions, es recomana demanar cita prèvia al telèfon  93 557 17 99. Una persona amb coneixements administratius i telemàtics ajudarà la ciutadania en la programació de qualsevol tràmit administratiu, consulta telefònica o cita prèvia amb els professionals del Centre d'Atenció Primària del Masnou i d’Ocata. També oferirà suport en la programació de la vacuna antigripal o en tràmits com la sol·licitud d'accés a l'historial mèdic dels pacients o a “LaMevaSalut”.