Servei Local d'Ocupació durant la crisi del coronavirus

Davant la crisi de salut pública provocada pel coronavirus SARS-CoV-2, l'oficina del Servei Local d'Ocupació està tancada al públic, però es continua atenent telemàticament a través de l'adreça electrònica serveiocupacio@elmasnou.cat.

Prestacions i subsidis del SOC i el SEPE 

- Les Oficines de Treball de la Generalitat de Catalunya romandran tancades.

- S’anul·len totes les cites prèvies i es tornaran a reprogramar quan sigui possible.

Tràmits que es renoven d’ofici:

- La demanda d’ocupació.

- Renda garantida ciutadana.

- Pròrroga de subsidis.

- Declaracions anuals de persones majors de 52 anys.

 Per tant, les persones interessades no han de fer el tràmit.

Altres informacions d'interès

Per a qualsevol gestió relacionada amb prestacions d’atur es pot trucar al telèfon 93 619 09 98 del Servei Públic d'Ocupació Estatal  (SEPE) o contactar-hi a través del web www.sepe.es .

Les inscripcions com a demandant d’ocupació no necessàries per tramitar una prestació no es consideren un servei essencial i, per tant, no es gestionaran durant aquest període excepcional.

L’atenció telefònica es mantindrà a totes les Oficines de Treball. L’oficina de referència al Masnou és BADALONA-CASAGEMES.

Es garantiran els drets de les persones beneficiàries i sol·licitants de prestacions. No es tindran en compte els terminis establerts per sol·licitar les prestacions, de manera que no es perjudiqui cap dret. Els tràmits relacionats amb prestacions es poden fer de manera telemàtica tal com estableix el web del SEPE (https://sede.sepe.gob.es/portalSedeEstaticos/flows/gestorContenidos?page=sv00A) i telefònicament al 93 619 09 98.

Les inscripcions com a demandant d’ocupació i les renovacions de la demanda d’ocupació queden automàticament prorrogades i/o es realitzaran d’ofici si prèviament havia estat inscrit el demandant. En cas de ser la primera inscripció es podrà realitzar el tràmit telefònicament al número de telèfon de l’oficina que li correspongui. (https://serveiocupacio.gencat.cat/ca/soc/oficines-de-treball/cercador-doficinesde-treball/ ).

En tot cas, en aquesta situació excepcional els terminis queden suspesos i, per tant, qualsevol tràmit que hagi de realitzar diferent als anteriors es pot posposar a la finalització de l’estat d’alarma.

En el cas de les tramitacions relacionades amb la renda garantida de ciutadania, també queden automàticament prorrogats tots els terminis, per la qual cosa es continuaran pagant les prestacions de manera automàtica. Qualsevol tràmit relacionat amb la renda garantida queda automàticament posposat fins a la finalització de l’estat d’alerta. En breu s’habilitarà una bústia per poder fer les noves sol·licituds de manera telemàtica.

24/03/2020
Fins el 30/06/2020
Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 29-12-2020 08:52