El taller explicarà, des d'un vessant molt pràctic, diferents tècniques per fer fotografies i editar-les per a la posterior difusió a les xarxes socials o bé, en un revelat.
Dins del programa "Impuls producte no quotidià i consolidació de la digitalització dels negocis", impulsat per la Regidoria de Promoció Econòmica, s'organitza aquest taller, que es realitzarà en dues sessions de dues hores els dies 8 i 15 de novembre. El taller explicarà, des d'un vessant molt pràctic, diferents tècniques per fer fotografies i editar-les per la posterior difusió a les xarxes socials o bé, en un revelat. La idea és que els participants aprenguin a elaborar campanyes de comunicació gràfiques de manera efectiva, ràpida i amb garanties d'èxit.
Objectius: Disposar de coneixements per fer comunicació comercial amb mitjans tecnològics propis i aprendre tècniques per a la fotografia comercial
Continguts: La fotografia comercial: claus per a la seva efectivitat. El dispositiu mòbil: angles, filtres i enfocament. Eines d'edició.