Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Des de l'Oficina d'Atenció Ciudatana s'ofereix la informació i l'orientació necessàries per donar solucions a allò els vilatans sol·liciten. És vital posar l'Administració a l'abast de les persones i, alhora, apropar-la a la ciutadania, per fer-la més trasparent i eficaç, donant respostes adequades i acurades, i garantint que qualsevol demanda sigui tramesa i resposta en el termini més breu possible.

Com a eina principal per dur-ho a terme de manera presencial comptem amb l´Oficina d'Atenció Ciutadana del Masnou (OAC), situada al carrer de Roger de Flor, 23. A l'OAC podreu tramitar temes habitatge (Oficina Local d'Habitatge) i de consum (Oficina Municipal de Consum).

L'OAC està formada per un equip de persones polivalents formades específicament en l'atenció al públic, i capacitades per oferir un servei personalitzat per facilitar informació genèrica del municipi i de l'Ajuntament, així com per fer múltiples tramitacions i gestions, com ara, a títol enunciatiu però no delimitatiu:

  • Registre de documents
  • Llicències d'obres 
  • Ajuts municipals
  • Padró municipal d'habitants
  • Informació sobre els tràmits necessaris per obtenir i renovar el DNI i el NIE
  • Registre de parelles de fet
  • Reclamacions en matèria de consum
  • Recursos contra sancions en matèria de trànsit
  • Llicències d'ocupació de la via pública
  • Distintius de la zona taronja
  • Preinscripcions i matrícules en centres de formació municipals
  • Cens d'animals domèstics
  • Abonaments del Complex Esportiu
  • Impostos municipals

Una altra eina per rebre informació i realitzar gestions per canals electrònics és la seu electrònica. Aquesta pàgina es va actualitzant constantment. Hi trobareu informació i també us permet gestionar tràmits municipals.

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 17-05-2018 11:17