A partir de l'1 de gener els tributs municipals els gestionarà la Diputació de Barcelona

Última revisió 16-07-2021 08:22
29/12/2020

Es poden fer els tràmits al web de l'ORGT, que també farà atenció presencial amb cita prèvia a l'oficina ubicada a l’Edifici Centre

L’Ajuntament del Masnou ha delegat la gestió dels tributs municipals a l’Organisme de Gestió Tributària (ORGT) de la Diputació de Barcelona.

Aquesta mesura serà efectiva l’1 de gener del 2021. Per tant, la ciutadania haurà de fer tots els tràmits relacionats amb els tributs a través d’aquest organisme, ja sigui abonar o domiciliar rebuts, pagar sancions, sol·licitar bonificacions...

Es poden fer els tràmits a través del web de l’ORGT. A la pàgina d’inici s’hi pot trobar una pestanya que permet seleccionar el municipi. També s’hi pot consultar, per tant, tota la informació relacionada amb la tributació i les sancions relacionades amb l’Ajuntament del Masnou. S’hi pot trobar el calendari fiscal, per exemple, que també s’enviarà en format paper a tots els i les contribuents del Masnou.

L’atenció presencial es farà a l’oficina masnovina de l’ORGT, que s’instal·la a la planta 1 de l’Edifici Centre (entrada per la porta del carrer d’Itàlia, 50). Per anar-hi és imprescindible sol·licitar cita prèvia per Internet, al mateix web de l'ORGT o trucant al número de telèfon 932 029 802. Aquesta oficina iniciarà l’atenció presencial el 7 de gener del 2021. També s’encarrega de la gestió tributària de Montgat, Alella i Tiana.

L’Ajuntament del Masnou va aprovar la delegació a la Diputació de Barcelona de la pràctica totalitat de la gestió tributària en la sessió plenària extraordinària que va tenir lloc el 30 de setembre.

Captura de pantalla del web de l'ORGT.
Captura de pantalla del web de l'ORGT.