Nou cicle d'accions formatives per a empreses, comerços i emprenedors

Última revisió 21-05-2020 12:02
20/05/2020

La formació en matèria laboral no s’atura al Masnou. El Centre d’Empreses Casa del Marquès comença un nou cicle d’accions formatives per a empreses, comerços i emprenedors que s’estendrà fins al mes de juliol. Atesa la situació actual, la programació serà 100% en línia i inclou un taller que té per finalitat avaluar si l’estratègia del model de negoci actual és vàlida, així com identificar els factors clau que cal potenciar per adaptar-la a la nova realitat després de la COVID-19.

Formacions programades:

  • Coneix els requisits legals i fiscals de la venda en línia (Formació ja realitzada)

Dies 18 i 19 de maig, de 15.30 a 18.30 h

  • Taller “Repensem l’estratègia i el model de negoci a seguir post-COVID-19”

Dies 27, 28 i 29 de maig, i 2, 3, 4 i 5 de juny, de 09 a 14 h

  • Millorar la gestió per reduir despeses

Dies 15 i 17 de juny, de 10 a 14 h

  • Autònom/a: aprèn a fer el compte de resultats

Dies 30 de juny i 3 de juliol, de 10 a 14 h

Les inscripcions es poden fer en línia a la pàgina web www.casadelmarques.cat fins que s'exhaureixin les places.

Promoció Econòmica Respon

Amb l’objectiu de fer front a la crisi de salut, econòmica i social originada per la pandèmia de la COVID-19 (coronavirus SARS-CoV-2), l’Ajuntament va obrir l'espai virtual Promoció Econòmica Respon, que té com a finalitat principal atendre empreses, autònoms i persones emprenedores i treballadores en qüestions relacionades amb:

  • Els serveis a empreses i persones emprenedores que s'ofereixen des del Servei de Promoció Econòmica.
  • Els serveis a treballadors i treballadores en situació d'atur o en actiu que s'ofereixen des del Servei d'Ocupació.
  • Servei de consultes sobre línies de suport empresarial.
  • Les mesures de suport econòmic a pimes i persones autònomes adoptades per les diferents administracions, que s'aniran recollint i actualitzant en aquest espai virtual a mesura que vagin apareixent.

S’hi poden trobar diversos recursos i atenció personalitzada (per via telemàtica) amb la finalitat que el teixit laboral masnoví pugui fer front a aquesta crisi.